Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008

Ένας χρόνος και μια μέρα.

Ένας χρόνος και μια μέρα από την ημέρα που ξεκίνησα αυτό το ιστολόγιο.
Δεν είναι πολύ...δεν είναι όμως και λίγο...
Δεν ξέρω αν είμαι καλός σ' αυτό που κάνω εδώ.
Ξέρω σίγουρα ότι δεν είμαι συνεπής.
Ξέρω όμως επίσης ότι δεν θα γράψω ποτέ εδώ απλά και μόνο για να γεμίσω "σελίδες".
Εδώ γράφω για να "γεμίζω" ο ίδιος.
Κι αυτό θέλω να συνεχίσω να κάνω.
Κι αν κάποτε καθυστερώ να γράψω δεν είναι γιατί νιώθω "γεμάτος"...
Αλλά γιατί με παίρνει από κάτω και δεν μπορώ να σηκώσω κεφάλι.
...Κι επειδή μερικές φορές δεν έχω τι να γράψω.
...Οκ! Είναι κι επειδή πολλές φορές βαριέμαι!
Άρα...είμαι και ειλικρινής!

Καλή μας συνέχεια λοιπόν αγαπημένο μου ιστολόγιο!
Χρόνια σου πολλά!
Σου εύχομαι μια μέρα τα χρόνια σου να ξεπεράσουν τα δικά μου!

Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου